Vacature begeleider buitenschoolse kinderopvang (m/v) vervangingscontract

Print
Het gemeentebestuur is momenteel op zoek naar drie begeleiders (m/v) voor onze buitenschoolse kinderopvang 't Sjamajeek. Het gaat om een halftijdse tewerkstelling (19/38ste). 
 
Gevraagde periode
  • 20 augustus 2018 (langere duur, einddatum nog niet bekend)
  • 3 september 2018 (tot 31/10/2018)
  • 3 september 2018 (tot 30/09/2018)
 Profiel
  • Je moet in het bezit zijn van een diploma secundair onderwijs in de richting kinderzorg of in het bezit zijn van een getuigschrift begeleider/begeleidster.
  • Je kan goed samenwerken en je werkt graag met kinderen. 
  • Ervaring in de functie geeft een meerwaarde voor de job.

Interesse?
De sollicitatie met motivatiebrief, CV en diploma kan

  • online bezorgd worden op personeelsdienst@lummen.be;
  • via briefwisseling opgestuurd worden aan Gemeentebestuur Lummen, Gemeenteplein 13 – 3560 Lummen (niet aangetekend);
  • persoonlijk afgegeven worden aan de personeelsdienst

Kandidaturen om te starten vanaf 20 augustus moeten ingediend worden uiterlijk op 17 augustus  2018. Om te starten vanaf 3 september is de deadline 23 augustus 2018. 

Voor meer info kan je terecht bij de coördinator buitenschoolse kinderopvang Diane Renders op het nummer 013 390 501.

Administratief centrum

Telefoon
013 390 590

Openingsuren en sluitingsdagen

(01/07/2018 tot en met 31/08/2018)
Openingsuren
1 jul 2018 tot 31 aug 2018
ma
-
di
-
wo
-
do
-
vr
-
Checking status
Checking status
Sluitingsdagen
(01/09/2017 tot en met 30/06/2018)
Openingsuren
1 sep 2017 tot 30 jun 2018
ma
-
di
-
wo
-
-
do
-
-
vr
-
Sluitingsdagen

Nieuwsbrief

Schrijf je in en ontvang het laatste nieuws uit Lummen in je inbox