Regel je zaken snel en makkelijk digitaal!

Voor heel wat dienstverlening, het aanvragen van attesten, … hoef je zelfs niet eens langs te komen in het administratief centrum, maar kan je via onze website nu al heel eenvoudig zelf digitaal regelen, waar en wanneer je dat wilt. Je vindt er ook heel wat informatie over alle dienstverlening, en op welke dienst je terecht kan met vragen.

Hoewel we je uiteraard graag ontmoeten, is voor heel wat zaken is een bezoek aan het administratief centrum zelfs helemaal niet nodig.

Heel wat attesten en documenten kan je via de website gewoon zelf aanvragen. Vraag attesten aan met je e-ID en ontvang het onmiddellijk in PDF-formaat of controleer de echtheid van het digitaal afgeleverd attest via intellistamp. Een afspraak maken is dan niet meer nodig. Zo vind je hier al heel wat bevolkingsattesten, maar ook op andere plaatsen op de website kan je via invulformulieren al heel wat van thuis uit regelen.

Voor heel wat producten en dienstverlening is een bezoek aan het administratief centrum eigenlijk helemaal niet nodig. Wanneer je op de website via de zoekbalk, één van de menu's of via de producten - en dienstencatalogus op de pagina bent terechtgekomen waarnaar je op zoek was, zie je rechts steeds de contactinformatie van de desbetreffende dienst. Soms kan je met je vraag of probleem heel makkelijk telefonisch of per mail worden verder geholpen zonder dat een afspraak in het administratief centrum nodig is.

Nieuwsbrief

Schrijf je in en ontvang het laatste nieuws uit Lummen in je inbox