Accordions
Lummen is een gezellige en dynamische gemeente met ongeveer 15.000 inwoners gelegen in het hart van West-Limburg. Onze gemeente biedt veel mogelijkheden om te ontspannen, te wonen en te werken, en heeft een uitgebreid aanbod in de zorgsector. Daardoor trekken wij zowel jonge gezinnen als ondernemingen aan. Wil je graag samen met een dynamisch team de gemeente verder uitbouwen?
Wij werven aan voor de dienst ruimte:
ADMINISTRATIEF MEDEWERKER openbare werken en mobiliteit
Niveau C1-C2-C3 • contractueel • voltijds • diploma secundair onderwijs of daarmee gelijkgesteld.
Ben je een administratieve duizendpoot met oog voor detail én een hart voor dienstverlening? Wil jij mee je schouders zetten onder vlot verkeer, veilige straten en goed onderhouden infrastructuur? Dan ben jij misschien de collega die we zoeken.
Als administratief medewerken ondersteun je het team openbare werken. Je beheert dossiers, volgt aanvragen op, verwerkt meldingen van burgers en zorgt ervoor dat alle administratie correct en vlot verloopt. Je bent een belangrijke schakel tussen de dienst, de burgers en het bestuur.
Profiel
Je bent in het bezit van een diploma van het secundair onderwijs of daarmee gelijkgesteld onderwijs en hebt technische affiniteit.
Wij bieden je:
- Je komt terecht in een functie waar maatschappelijke impact centraal staat en waar jouw werkt echt bijdraagt aan een leefbare gemeente.
- Diverse extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding, 2de pensioenpijler, pluspasvoordelen en mogelijkheid tot fietslease.
- Filevriendelijke ligging.
- De mogelijkheid om maximum 10 jaren relevante anciënniteit uit privésector of zelfstandige activiteit mee te nemen in de berekening van je loon.
- En een flexibele werk- en interessante verlofregeling met min. 31 verlofdagen.
- Het loon voor een voltijdse functie administratief medewerker op niveau C1-C2-C3 inclusief standplaatsvergoeding is min. 2.396,43 euro, max.4386.09 euro. Neem gerust contact op met de personeelsdienst voor een persoonlijke simulatie.
Ben jij het die we zoeken?
Stuur dan uiterlijk op 30 april 2025 het ingevulde sollicitatieformulier, jouw CV, een kopie van je diploma of getuigschrift naar het College van burgemeester en schepenen via mail aan sollicitaties@lummen.be. Enkel volledige sollicitatiedossiers kunnen weerhouden worden voor de verdere procedure.
Raadpleeg de functiebeschrijving hier.
Let op, je sollicitatieformulier is de eerste eliminerende selectietechniek die zal worden toegepast. Slaag je hiervoor, zal je worden uitgenodigd om deel te nemen aan de case studie / schriftelijke examen.
Slaag je ook hiervoor, dan verwachten we je op ons kantoor voor een mondeling gesprek. Het interview is de laatste stap in de selectieprocedure.
Planning examens:
- Sollicitatieformulier bij de desbetreffende vacature: eerste selectietechniek
- Schriftelijke proef: maandag 26 mei van 18 uur tot 21 uur
- Interview: datum wordt meegedeeld bij de schriftelijke proef
Lummen is een groene en dynamische gemeente met 15.000 inwoners gelegen in het hart van West-Limburg. Onze gemeente biedt veel mogelijkheden om te ontspannen, te wonen en te werken. Daardoor trekken wij zowel jonge gezinnen als ondernemingen aan. Wil jij mee verder bouwen aan onze gemeente?
We zijn voor de afdeling ruimte op zoek naar een
DESKUNDIGE GROEN, AFVAL, KLIMAAT, MILIEU
Niveau B1-B2-B3 • contractueel • voltijds • aanleg werfreserve • bachelorsdiploma of gelijkwaardig
Ben jij gepassioneerd door groenbeheer en wil je meebouwen aan een duurzame, groene leefomgeving? Dan is dit jouw kans! Gemeente Lummen zoekt een deskundige groen, afval, klimaat, dierenwelzijn en milieu die met kennis van zaken én een frisse blik mee vorm geeft aan het openbaar domein. Je werkt mee aan beleid, begeleidt projecten en bewaakt de kwaliteit van het openbaar groen.
Je werkt hoofdzakelijk tijdens kantooruren vanuit je bureau in het gemeentehuis. 1 avond per maand organiseer je een adviesraad, deze vinden steeds ’s avonds plaats.
Raadpleeg hier de functieomschrijving.
Profiel
- Bachelorsdiploma.
- Je hebt een groen hart én een stevige basis in milieu en klimaat.
- Je denkt vooruit, werkt graag samen en weet beleid te vertalen naar het terrein.
- Je wil impact maken op de leefkwaliteit in onze gemeente.
- Kerncompetenties
- Zelfontwikkeling.
- Samenwerken.
- Klantgericht.
Aanbod
- Je komt terecht in een functie waar maatschappelijke impact centraal staat en waar jouw werk echt bijdraagt aan een leefbare gemeente.
- Diverse extralegale voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding, 2de pensioenpijler, mogelijkheid tot fietslease, pluspasvoordelen...).
- Filevrije ligging.
- Mogelijkheid om relevante anciënniteit uit privésector of zelfstandige activiteit tot maximum 10 jaar mee te nemen
- Een flexibele werk- en interessante verlofregeling met min. 31 verlofdagen.
- Het bruto-maandloon, inclusief standplaatsvergoeding voor de functie op niveau B1-B2-B3 is min. 3059.65 euro, max. 5155.42 euro - neem gerust contact op met de personeelsdienst voor een persoonlijke simulatie.
Ben jij het die we zoeken?
Wil jij mee het verschil komen maken voor mens en klimaat? Solliciteer dan uiterlijk op 30 april 2025 met jouw motivatiebrief, CV en een kopie van je diploma of getuigschrift naar het College van burgemeester en schepenen via mail aan sollicitaties@lummen.be. Enkel volledige sollicitatiedossiers kunnen weerhouden worden voor de verdere procedure.
Voor meer info en gedetailleerde functiebeschrijvingen kan je terecht bij de personeelsdienst (013 390 430 - personeel@lummen.be)
Planning examens:
- Datum thuisproef: van 09 mei 2025 tot en met 14 mei 2025
- Datum interview: 23 mei 2025
Lummen is een groene en dynamische gemeente met 15.000 inwoners gelegen in het hart van West-Limburg. Onze gemeente biedt veel mogelijkheden om te ontspannen, te wonen en te werken. Daardoor trekken wij zowel jonge gezinnen als ondernemingen aan. Wil jij mee verder bouwen aan onze gemeente?
We zijn voor de dienst ruimte op zoek naar een:
Coördinator openbare werken en mobiliteit
Niveau A1a-A1b-A2a • contractueel • voltijds • masterdiploma of gelijkwaardig
Gemeente Lummen zoekt een sterke organisator en verbindende coördinator! Wil jij je expertise inzetten om de openbare ruimte in onze gemeente mee vorm te geven? Sta je stevig in je schoenen en combineer je visie met daadkracht. Dan is deze functie op jouw lijf geschreven.
Als coördinator openbare werken leid je een klein team dat instaat voor de planning, uitvoering en opvolging van wegenwerken, riolering en infrastructuurprojecten. Je bent verantwoordelijk voor het uitwerken van een toekomstig beleid en dagelijkse aansturing van je team. Je werkt samen met andere interne diensten, studiebureaus, aannemers, communicatiebureaus, burgers en het beleid. Je rapporteert aan de beleidscoördinator.
Profiel
- Je bent houder van een diploma dat toegang geeft tot niveau A.
- Je kan relevante ervaring voorleggen op vlak van openbare werken.
- Je bent technisch, projectmatig aangelegd in een leidinggevend kader.
- Je houdt ervan om strategisch en conceptueel te werken en dit vervolgens door te vertalen naar de praktijk. Je werkt nauw samen met de mobiliteitsambtenaar en werfopvolger.
Aanbod
- Je komt terecht in een functie waar maatschappelijke impact centraal staat en waar jouw werkt echt bijdraagt aan een leefbare gemeente.
- Een voltijdse job in een 38-urenweek
- Een flexibele werk- en interessante verlofregeling (met min. 31 verlofdagen).
- Diverse extralegale voordelen (maaltijdscheques, hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding, 2e pensioenpijler, mogelijkheid tot fietslease, Pluspasvoordelen…)
- Mogelijkheid om maximum 10 jaren relevante anciënniteit uit de privésector of zelfstandige activiteit mee te nemen in de berekening van je loon.
- Een aantrekkelijk salaris op niveau A1a-A2a met als brutoloon min. 3864.35 euro, max. 6402.27 euro – neem gerust contact op met de personeelsdienst voor een persoonlijke simulatie.
Ben jij het die we zoeken?
Stuur dan uiterlijk 30 april 2025 jouw CV en een kopie van je diploma of getuigschrift naar het College van burgemeester en schepenen via mail aan sollicitaties@lummen.be. Enkel volledige sollicitatiedossiers kunnen weerhouden worden voor de verdere procedure.
Voor meer info en gedetailleerde functiebeschrijvingen kan je terecht bij de personeelsdienst (013 390 430 - personeelsdienst@lummen.be)
Planning examens
De datum voor de case/studie thuis is van 09 mei tot en met 13 mei, het interview is voorzien op 23 mei 2025. De data voor de psychotechnische proef wordt in overleg afgesproken.
Het Meerlehof, een woonzorgcentrum onder de vleugels van gemeente en OCMW Lummen, biedt haar bewoners een kleinschalige thuis waarin elke bewoner beschouwd wordt als een uniek persoon en waar men werkt op maat van ieders verwachtingen. Vrijheid/verbinding, Leefplezier, Allen samen, Maatwerk, Thuisgevoel zijn de peilers die ons woonzorgcentrum doen vlammen. Met meer dan 30 jaar ervaring in kwaliteitsvolle zorg onderscheiden we ons op vele manieren van andere woonzorgcentra.
Daarnaast geloven we in de kracht van ervaring: ervaring van onze bewoners, die al jarenlang hun steentje bijdragen aan de samenleving, en de passie van onze medewerkers, die elke dag de beste zorg verlenen. Zij leren in beide richtingen van elkaar. Ons woorzorgcentrum is een warme plek waar personeel, familie, vrienden en vrijwilligers samen het leefplezier van onze bewoners vooropstellen.
Voor woonzorgcentrum Het Meerlehof zijn we op zoek naar een deeltijds (70%) contractueel technisch assistent. Heb je interesse, aarzel niet om contact te nemen. Je zorgt voor het uitvoeren van het technisch onderhoud van het woonzorgcentrum Het Meerlehof en de groep van assistentiewoningen Residentie Den Eik.
Technisch assistent woonzorgcentrum Het Meerlehof
Niveau D1-D2-D3 • contractueel • deeltijds (70%) • bepaalde duur • geen studievereiste
Profiel:
- klantgericht zijn
- samenwerken
- voortdurend verbeteren
- vaktechnische kennis bezitten
zelfstandig kunnen werken
omgang met senioren
geen werkervaring
Taal:
- Nederlands: goed
Gedragscompetenties:
- initiatief nemen
- communiceren
- flexibel zijn
- nauwgezet en punctueel zijn
- plannen en organiseren
Aanbod
een aantrekkelijke job in een dynamisch team
contract bepaalde duur met kans op verlenging
diverse extralegale voordelen (maaltijdcheques, fietsvergoeding, terugbetaling openbaar vervoer voor het woon-werkverkeer, 2e pensioenpijler, Pluspasvoordelen, fietslease, ...)
filevriendelijke ligging
officieel loonbarema
mogelijkheid om relevante anciënniteit uit de privésector of zelfstandige activiteit mee te nemen.
interessante verlofregeling met o.m. 26 verlofdagen bij een voltijdse aanstelling en een soepele manier om die verlofdagen op te nemen
aangename en gezinsvriendelijke werkomgeving
verloning via IFIC-barema categorie 10
brutomaandloon categorie 10 deeltijds (70%) min. €1.909,64 en max. €2.490,39 (excl. haard- of standplaatsvergoeding)
Neem gerust contact op met de personeelsdienst voor een persoonlijke simulatie op personeelocmw@lummen.be of 013 39 04 35.
Solliciteer voor 30 april via wzchetmeerlehof@lummen.be - tel. 013 52 13 54
WOONZORGCENTRUM MEERLEHOF
Wijngaardstraat 15
3560 LUMMEN
Het Meerlehof, een woonzorgcentrum onder de vleugels van gemeente en OCMW Lummen, biedt haar bewoners een kleinschalige thuis waarin elke bewoner beschouwd wordt als een uniek persoon en waar men werkt op maat van ieders verwachtingen. Vrijheid/verbinding, Leefplezier, Allen samen, Maatwerk, Thuisgevoel zijn de peilers die ons woonzorgcentrum doen vlammen. Met meer dan 30 jaar ervaring in kwaliteitsvolle zorg onderscheiden we ons op vele manieren van andere woonzorgcentra. Daarnaast geloven we in de kracht van ervaring: ervaring van onze bewoners, die al jarenlang hun steentje bijdragen aan de samenleving, en de passie van onze medewerkers, die elke dag de beste zorg verlenen. Zij leren in beide richtingen van elkaar. Ons woorzorgcentrum is een warme plek waar personeel, familie, vrienden en vrijwilligers samen het leefplezier van onze bewoners vooropstellen. We zijn op zoek naar een voltijds verpleegkundige. Heb je interesse, aarzel niet om contact te nemen. Je werkt op de dienst verpleging en verzorging o.l.v. de afdelingsverantwoordelijke en de hoofdverpleegkundige. Je zorgt voor een comfortabele en aangename thuis voor de bewoners, met optimale en deskundige hulp en zorg. Arbeidscontract: Bepaalde duur voltijds Er wordt gewerkt met een variabel uurrooster. Functieomschrijving kan je hier vinden. Profiel: HBO5 (ingericht vóór 2019) Komen kandidaten zonder het juiste diploma maar gelijkwaardig in ervaring ook in aanmerking: nee Algemene vereisten: Je bent houder van een brevet van ziekenhuisverpleegkunige of houder van een diploma gegradueerd verpleegkundige. Aanbod en voordelen:
brutomaandloon categorie 14 voltijds min. €3.248,71 en max. €5.132,01 (excl. vergoeding voor onregelmatige prestaties) brutomaandloon categorie 14B voltijds min. €3.003,66 en max. €4.570,55 (excl. vergoeding voor onregelmatige prestaties) Neem gerust contact op met de personeelsdienst voor een persoonlijke simulatie op personeelocmw@lummen.be of 013 39 04 35 Sollicitatie via: E-mail: gert.lenaerts@lummen.be Gert Lenaerts |
|
Het Meerlehof, een woonzorgcentrum onder de vleugels van gemeente en OCMW Lummen, biedt haar bewoners een kleinschalige thuis waarin elke bewoner beschouwd wordt als een uniek persoon en waar men werkt op maat van ieders verwachtingen.
Vrijheid/verbinding, Leefplezier, Allen samen, Maatwerk, Thuisgevoel zijn de peilers die ons woonzorgcentrum doen vlammen. Met meer dan 30 jaar ervaring in kwaliteitsvolle zorg onderscheiden we ons op vele manieren van andere woonzorgcentra.
Daarnaast geloven we in de kracht van ervaring: ervaring van onze bewoners, die al jarenlang hun steentje bijdragen aan de samenleving, en de passie van onze medewerkers, die elke dag de beste zorg verlenen. Zij leren in beide richtingen van elkaar.
Ons woorzorgcentrum is een warme plek waar personeel, familie, vrienden en vrijwilligers samen het leefplezier van onze bewoners vooropstellen.
We op zoek naar een deeltijds verpleegkundige. Heb je interesse, aarzel niet om contact te nemen.
Je werkt op de dienst verpleging en verzorging o.l.v. de afdelingsverantwoordelijke en de hoofdverpleegkundige.
Je zorgt voor een comfortabele en aangename thuis voor de bewoners, met optimale en deskundige hulp en zorg.
Arbeidscontract: Tijdelijk contract met kans op verlenging. Meer uren zijn bespreekbaar.
Er wordt gewerkt met een variabel uurrooster.
Functiebeschrijving kan je hier vinden
Profiel:
HBO5 (ingericht vóór 2019)
» Studiegebied Gezondheidszorg
» Ziekenhuisverpleegkunde (vroeger 4de graad beroepssecundair of gebrevetteerd)
» HBO5 (ingericht vóór 2019)
» Studiegebied Gezondheidszorg
» Verpleegkunde (vroeger 4de graad beroepssecundair of gebrevetteerd)
» Professioneel (gerichte) bachelor (PBA)
» Studiegebied Gezondheidszorg
» Verpleegkunde
Komen kandidaten zonder het juiste diploma maar gelijkwaardig in ervaring ook in aanmerking: nee
Algemene vereisten:
Je bent houder van een brevet van ziekenhuisverpleegkunige of houder van een diploma gegradueerd verpleegkundige.
Aanbod en voordelen:
- een aantrekkelijke job in een dynamisch team
- contract bepaalde duur met kans op verlenging
- diverse extralegale voordelen (maaltijdcheques, fietsvergoeding, terugbetaling openbaar vervoer voor het woon-werkverkeer, 2e pensioenpijler, Pluspasvoordelen, fietslease, ...)
- filevriendelijke ligging
- officieel loonbarema
- mogelijkheid om relevante anciënniteit uit de privésector of zelfstandige activiteit mee te nemen.
- zaterdag- en zondagvergoeding 100%
- avondvergoeding
- interessante verlofregeling met o.m. 26 verlofdagen en een soepele manier om die verlofdagen op te nemen
- aangename en gezinsvriendelijke werkomgeving
- verloning via IFIC-barema categorie 14 of 14B
brutomaandloon categorie 14 deeltijds (50%) min. €1.624,35 en max. €2.566,01 (excl. vergoeding voor onregelmatige prestaties)
brutomaandloon categorie 14B deeltijds (50%) min. €1.501,83 en max. €2.285,27 (excl. vergoeding voor onregelmatige prestaties)
Neem gerust contact op met de personeelsdienst voor een persoonlijke simulatie op personeelocmw@lummen.be of 013 39 04 35
Solliciteren via:
E-mail: gert.lenaerts@lummen.be
Gert Lenaerts
Hoofdverpleegkundige
Tel 013 52 13 54
Met meer dan 45 jaar ervaring in kwaliteitsvolle zorg onderscheiden we ons op vele manieren van andere thuiszorgdiensten.
We geloven in de kracht van ervaring: ervaring van onze gebruikers, die al jarenlang hun steentje bijdragen aan onze samenleving, en de ervaring en passie van onze medewerkers, die zich elke dag inzetten om de beste zorg te verlenen. De interactie tussen onze gebruikers en personeelsleden zorgt voor de meest hartelijke zorg.
De Thuiszorgdienst is op zoek naar een onderhoudsmedewerker. Als onderhoudsmedewerker verricht je poetswerk aan huis bij senioren op het grondgebied Lummen en Halen. Je poetst bij mensen die tijdelijk of blijvend niet meer zelf kunnen instaan voor hun onderhoud o.w.v. ouderdom, ziekte,...
Heb jij een voorliefde voor de zorg en een hart voor ouderen en zorgbehoevenden? Dan ben jij de vlammende medewerker die we zoeken!
Zowel deeltijdse als voltijdse tewerkstelling is bespreekbaar.
De functiebeschrijving vind je hier.
Ben jij diegene die we zoeken? Stel je dan zeker kandidaat!
Profiel
- Zelfstandig kunnen werken
- Kennis van poetswerk
- Omgang met senioren
Persoonsgebonden competenties
- Communiceren
- Verantwoordelijkheid
- Resultaatgerichtheid
- Zelfstandigheid
- Klantgerichtheid
Aanbod
- werken in huiselijke sfeer
- poetsmateriaal
- aangepaste werkkledij
- bij de start wordt er coaching voorzien door een ervaren collega
- een flexibele uurrooster met aandacht voor persoonlijke wensen
- een interessante verlofregeling met o.m. 26 verlofdagen bij een voltijdse aanstelling, die op een soepele manier opgenomen kunnen worden
- diverse extralegale voordelen: vakantiegeld, eindejaarspremie, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding, 2e pensioenpijler, Pluspasvoordelen, fietslease, kilometervergoeding voor woon-werkverkeer, ecocheques, geschenkcheque,…
- geen avond- of weekendwerk
- mogelijkheid om relevante anciënniteit uit de privésector of zelfstandige activiteit mee te nemen
- een aantrekkelijk salaris op niveau E: brutomaandloon niveau E1-E3 deeltijds (20/38e) min. €1.209,18 max. €1.510,33 voltijds (38/38e) min. €2.297,44 max. €2.869,63 (excl. haard- en/of standplaatsvergoeding). Loonsimulaties kunnen opgevraagd worden
- Mogelijkheid tot contract onbepaalde duur na 3 maanden in dienst
- Zowel deeltijdse als voltijdse tewerkstelling is bespreekbaar
Interesse?
Solliciteren kan via:
- Online solliciteren via vdab.be: thuiszorgdienst@lummen.be
- E-mail: thuiszorgdienst@lummen.be
- Telefoon: 013 390 530
- sollicitatieadres: OCMW Lummen, Gemeenteplein 13, 3560 Lummen
Contactpersoon: Elke Somers, Dienstverantwoordelijke, tel. 013/390 530
Het gemeentebestuur is momenteel op zoek naar begeleiders (m/v) voor onze buitenschoolse kinderopvang ’t Sjamajeeke.
Het gaat om halftijdse tewerkstelling (19/38ste) met onmiddellijke ingang (einddatum nog niet bekend)
Profiel:
- In het bezit zijn van een diploma secundair onderwijs in de richting kinderzorg of in het bezit zijn van een getuigschrift begeleider/begeleidster.
- Je kan goed samenwerken en je werkt graag met kinderen.
- Ervaring in de functie geeft een meerwaarde voor de job.
- Uittrekstel uit strafregister Model 2 “bestemd voor de contacten met minderjarigen”
Interesse:
Je sollicitatie met motivatiebrief, CV en diploma kan:
- Online bezorgd worden op buitenschoolse.opvang@lummen.be
- Via briefwisseling opgestuurd worden aan Gemeentebestuur Lummen, dienst buitenschoolse opvang, Gemeenteplein 13 – 3560 Lummen (niet aangetekend)
- Persoonlijk afgegeven worden bij de dienst buitenschoolse opvang (BKO)
Stel je meteen kandidaat.
Voor meer info kan je terecht bij de coördinator buitenschoolse opvang, Diane Renders, 013 390 501
Als toezichter voor het GCOC ben je het eerste aanspreekpunt voor bezoekers in het ontmoetingscentrum. Je bent verantwoordelijk voor het openen en sluiten van de accommodatie en toezicht houden tijdens het gebruik om het naleven van de reglementen.
Je basistaken zijn:
- Onthaal en opvang van bezoekers van het Ontmoetingscentrum
- Meehelpen met het onderhoud en schoonmaak van de accommodaties
- Opbouwen geluidsinstallatie en andere technische toestellen
- Toezicht houden op de veiligheid en het correct gebruik van de ruimtes
- Zelfstandig en probleemoplossend kunnen werken
Je werkt in een team van toezichters die samen instaan voor de permanentie in het ontmoetingscentrum Oosterhof na de werkuren en in het weekend. (Je werkt niet elk weekend)
Het gaat om een contactuele aanstelling voor bepaalde duur met variabele uren die maandelijks worden afgesproken al naargelang de noodzakelijkheid van de dienst in niveau E-0 dienstjaren. (Bruto ± 13,40 euro per uur)
Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden in het Oosterhof via: petra.bellens@lummen.be of bel naar 013/ 390 516
Als toezichter van sportcomplex Vijfsprong ben je het eerste aanspreekpunt voor bezoekers van de sporthal. Je bent verantwoordelijk voor het openen en sluiten van de accommodatie en toezicht tijdens het gebruik. Je basistaken zijn:
- Onthaal en opvang van gebruikers van het sportcomplex
- Onderhoud en schoonmaak van de accommodatie (sportvloer, kleedkamers, etc.)
- Toezicht op het correct gebruik van de sporthal en het zwembad
Je werkt mee in een team van 6 toezichters die samen instaan voor de permanentie in het sportcomplex op zaterdagen en zondagen. De werkuren zijn variabel en worden in teamverband besproken. Je moet zeker niet elk weekend werken.
Het gaat om een contractuele aanstelling voor bepaalde duur met variabele uren die maandelijks afgesproken worden al naargelang de noodzakelijkheid van de dienst in niveau E-0 dienstjaren. (bruto ± 13,40 euro per uur)
Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden in het sportcomplex via: nico.geypen@lummen.be of 013/ 390 492
Wil je je kandidaat stellen voor toekomstige vacatures? Dat kan.
Solliciteer spontaan en stuur een mailtje samen met je motivatiebrief, CV en een kopie van je diploma of getuigschrift naar het College van burgemeester en schepenen via sollicitaties@lummen.be.
Bij het OCMW kan je spontaan solliciteren door het sollicitatieformulier in te vullen dat je hieronder terugvindt. Als er dan een functie vrijkomt die aansluit bij je interesses en/of diploma, zullen we je hiervan op de hoogte brengen. Het sollicitatieformulier bezorg je aan de personeelsdienst van het OCMW.